Finally Alone

Sitter vid Thomas data för tillfället, ska hoppa i duschen sedan ska jag leka lite i photoshop :)
Red inte Foffen i dag btw, han fick massage i stället med Dixans massage maskin. I morgon tömkörning med Monica sedan Hoppträning.
Proppen till luleå har kommit, så ska väll ta och anmäla mig om jag kan bestämma mig om klasserna. Men det lutar tungt åt att bara ta LC & LB lördag. Kände inte för LBn på söndag, för det första är det på långbana och nä känner inte för det. Inte för att jag känner alls för åh tävla efter denna hemska vecka men nä rider i laget och det är Hesse träning i slutet av mars. Förhoppningsvis börjar det gå uppåt efter det.

Ska slänga in en låt innan jag går för att duscha! Sen blire musiken på högsta volym, fan vad jag älskar att ha huset för mig själv :D Bara katten som jag för övrigt inte sett på hela dag, hmm han ligger väll där uppe åh sover ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0