Everything

Holmen och rida ett dressyrpass på Fröken, va väll lite segt åh kämpigt i början men sen då gick det kalas!
Buss hem, satt mest åh lyssna på musik och var sur över min mentor, morr.
Sen Foffisen... nä jag orkar inte ta det men kan ju bara säga rent ut sagt ett helvete. Nya tag i morgon med ett dressyr pass. Inget har funkat sedan efter tävlingarna. Eller det har bara gått sämre och sämre.
Och jag fattar fortfarande inte att Monica låter mig rida honom... jag skulle lixom aldrig göra det, haha. Ett försök i morgon går det inte då vetefan vad jag gör.
Just sett klart senaste avsnittet av Gossip Girl, undra vad man ska se nu. Lite Vampire Diaries kanske ;)

Men ja just ja filmen i går, var väll bra men inte så bra som jag trodde den skulle vara. Hade sina stunder men njaa.

Måste fota nå någon gång, börjar få lite lätt bildbrist.



Love sucks, life sucks, everything just sucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0