Eddahallen

Just nu sitter jag på badhuset här i Skellefteå, vart åh simmat med Jens och Nikki, Despina stanna hemma med Neo. Nu ät jag helt slut och kommer sova gott i kväll skulle jag tro, haha. Btw jag och Jens är läskigt lika i sättet(allt vi gör, vad vi äter, hur vi är helt enkelt) man kan fan tro att vi e släkt ! xD 
Det var skönt att fara och simma då jag inte for i lördags men ska simma regelbundet nu så är det bara ;) åh jag är helt slut, hur ska jag nu orka jobba i morgon ?? Haha :) nä skönt med lov till veckan, det är efterlängtat.

Och i morgon äre vampire diaries så då blitt sitta klistrad framför tv :) bara 2 dagar kvar på praktiken nu, fan vad det går fort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0