Dark

Jag är trött... helt slut.
Hursom helst på holmen i dag så hoppade vi, hade fröken och det gick väll sisådär. Hon blir så seg men hoppar nå otroligt så ja. Ett språng kom jag väldigt efter i men annars gick det väll överlag helt ok.
I morgon Kandar ridning och dom pratade väll om att vi skulle ha samma hästar.

I dag efter jag kom till boden, vilket var halv 7 så for vi in till gallerian en sväng och kika på H&M som hade invigning men ingen i boden har väll missat det. Hitta iallafall en T-shirt, hehe. Egentligen har jag inte råd men kunde inte hjälpas för jag behöver nya kläder.

Nu se klart Vampire Diaries avsnittet, som jag förövrigt redan sett men för att jag inte har nå bättre för mig så sitter jag och ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0