Cause you make me smilie

Nu är jag trött efter dagens ridpass som gått väldigt bra ! :)
Första passet på holmen vart det dressyr på tränsbett, red först Errac sedan skulle vi byta hästar precis som på hästskötarexamen då fick jag Hanowa. Mkt nöjd med båda hästarna faktiskt och det va kul åh rida errac igen det var ett tag sedan jag red han :)
Sedan andra passet i bodenmed Foffen på kandar, dressyr träning + lite bommar. Tränade ja först rida över bommarna, skänkelvikning, 8 meters volter i galopp m.m
Mkt nöjd fast skänkelvikningen kunde gått bättre men jag måste bara hålla reda på alla tyglar och inte låta bridongen bli för lång. Men mkt nöjd med tanke på hur allt gått senaste tiden. Behövde verkligen detta!

Mamma filma på andra passet så ska se om ja i kväll slänger upp nå på youtube ;)Måste dock plugga i kväll... Hästskötarexamen på torsdag. PANIK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0