Can´t read between the lines

I dag har jag sovit och vart till stallet, men lät hästen vila i dag. Kände inte för åh rida, visste inte heller vad jag skulle isåfall göra med han om jag skulle rida så lät helt enkelt bli och masserad och borstade upp honom ordentligt. I morgon blir ut en sväng med Fredrik & Hjälten, båda hästarna som va jobbiga igår och vilar i dag blire galopp jobb + snöplumsning.

 
Sugen på åh beställa detta schabrak åh ha till tävling och träning på Foffisen :) Tror han skulle passa bra i det, hehe.
Sen har jag hittat ett pannband på Royal som ja oxå är sugen på, dock tror jag inte det är samma brun färg på som på hans träns, haha. Vilka problem, nä tänker mycket heldre på dessa problem än vad jag ska göra efter skolan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jätte mkt för gratulationen ;)

2010-03-13 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0