Ångest

Vart att köpa en T-shirt & en Skorta aktigt typ, usch inte bra men behövde lite nya kläder. Förövrigt så är typ alla mina svarta linnen borta, gone & vet inte alls vart dom är :O
För tillfället sitter jag och har ångest & är stressad som fan pga av några andeldningar
* Hittar inte mitt Holmen skrivhäfte från 2an där det står om foder som jag skulle behöva läsa lite på till hästskötar examen,och vi har "lilla hästskötarexamen" i morgon! Sen är det i10 dagar till själva hästskötarexamen...
* Vill till kåbdalis, hela jävla gårdagen & dagen skrivs det på facebook om kåbdalis. och jag har varje vinter sedan ja säkert va 5-6 år vart uppe dit. Sedan eftersom skilde sig vart det lite mindre men denna säsong har jag ju inte vart upp nå! Det känns hemskt då jag vill åka slalom & bräda men jag hinner inte :( Fuck vad jag vill till kåbdalis...
* 81 dagar kvar till Studenten & mkt mindre till projektarbetet ska vara kvar, skönt att gå ut skolan men skulle kunna hoppa över tiden till själva stundet veckan så jag slipper allt skolarbete tills dess. Känner mig så stressad.
*Måste börja simma & springa lite oftare nu, sen måste jag sola oxå. Blek som man är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0