All we ever do is say goodbye

För drygt en timme sedan kom jag hem efter ha vart på skolan, åkt buss hem, en sväng förbi stallet och prata med Monica och Díxie. Så for hem i från kring 8 i morse och kom hem kring 8 i morse, älskar livet. Sen att man på hela dagen ätit en hårdbrö macka & lite godis + en tugga av äckelmackan vi fick från skolan så var det jätte kul åh komma hem och det inte finns nått åh äta och man måste ställa sig & laga mat men det fanns typ inte heller nå vettigt att laga så. Sen till efterrätt vart det hallonpajs biten som jag tittat på där nu nån dag. Den var mumsig !
Till maten vart det sitta och se Vampire diaries, fast hade redan sett det avsnittet men ändå ;)


I morgon upp tidigt för att palla sig till skolan, dock känner jag inte för det fast har mina ridstövlar åh allt där uppe :( Så måste väll, sen blire hoppning i morgon då på holmen sen hoppning på kvällen igen & sen lördag.
Jag undrar vad som hände med dressyren?? Haha


Nu duschen sen ta ett äpple & se tv. Krafterna till att plugga försvann !



Allt jag vill är att allt ska vara som förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0