27 Mars

Hoppträningen gick kanon faktiskt. Förutom att första gången vi hoppa "bi hindret" där nallebjörnen stod på sidan höll ja på att flyga... Men var mitt fel för jag satt inte helt vid sadeln och jag vet ju hur han kan vara första gången på ett hinder och det var på uppvärmingen. Sedan hoppa vi bana på 90 och det gick bra lite tidiga språng ibland men sedan sista hindret så vart jag för passiv så han stanna men jag var som mera berädd på att han skulle stanna än hoppa så var helt mitt fel som inte red mot det ! Det var det ända som gick dåligt egentligen sedan hoppade vi omhoppningsbana oxå, Foffen är ju grym på åh vända, så länge ryttaren vill det. Måste bara tänka på yttre hjälperna och inte dra i inre tygel ! Hur mycket jag än vet det blire ju att i ögonblicket glömmer man och gör ändå inte som man ska ! Nä men helt klart nöjd, flög ju inte av ;) haha

Sedan när man kom hem igen från stallet så var huset fullt i människor kändes det typ men Kennet, Marie, Adam, Selma & Lydia var här och dom 3 ungarna lever då inte om lite. Man blir ju helt slut i kropp & huvud.

Sen vart det Pizza sedan käka upp resterna av tårtorna ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0