24 Mars

Det är skönt att vara ledig, sov till halv 12 och sen drog jag till stallet, red ett lättare dressyr pass med Foffisen. I hopp sadeln just för att ifall han skulle bete sig som jag gjort senaste tiden så skulle jag bara kunna fara ut i skogen och just för att det ligger bättre än den nuvarande dressyrsadeln som jag ska ha på söndag & tisdag. Vill inte rida så mkt med den då den inte ligger jätte bra. Men nä Foffisen skötte sig faktiskt bra i dag för en gångs skull eller ja bättre i allafall. Kunde gått bättre men med tanke på hur det gått efter tävlingen är jag jätte nöjd med dagens pass och jag behövde verkligen känna att det funkar igen !

Efter ridpasset så fixade Monica stången till kandaret och så plockade vi ihop ett som vi skulle passa in på han men då fick vi hjärnsläpp och inget tycktes sitta rätt xD Tacka vet ja iphonen så googlade fram en bild för åh se hur det skulle se ut, haha ibland kan man verkligen få hjärnsläpp !
Sen kom mamma från jobbet och hämtade mig men hon hade lite bråttom så fick gå lite mera än halv vägs från stan och hem. Lite extra motion på köpet ;)

 


Kommentarer
Postat av: JossseM@soclog

Oj, den glömde jag skriva om, skriver om den senare idag :D

2010-03-24 @ 17:18:26
URL: http://JossseM.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0