Hate is Safer Than Love

It was my fault, not yours. So don´t say sorry

Vart en kort skogstur tsm med Monica och Bayern som ska starta i morgon, Foo var busig men vilat sedan jag red sist så inte så konstigt då ;) Sen till farmor och farfar och äta palt, mums !
Halstabletter i mitt hjärta i dag alltså, min hals tar död på mig. Kan inte min hals bara ge sig. Brukar alltid ha ont på morgonen och oftast så som jag har nu ca var eller varannan månad... man blir less, men min ena kusin har oxå mkt problem med halsen.
Sen blir jag inte ledsen som jag missar skolan i morgon, skulle lätt kunna sova hela dagen alltså. Men Tisdag måste jag vara frisk för då ska jag på holmen på förmiddagen, Luleå - shoppning och tandläkaren ;)



Forever and almost always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0